Maten ar dyr!

2012-01-23 - 21:22:06 / Helen
Hejsvejs! Helen vid tangenterna har.... Vi kan ju borja med att allt ar valdigt dyrt har.... Men igar unnade vi oss en middag ute efter flera dagars middagar bestaende av yoghurt. Vi har diskuterat manga alternativ for att dra ner pa kostnaderna bl.a. att bara ata varannan dag eller att bara ata pa lordagarna... foraldrar som ser detta bli inte forskrackta nar ni ser detta, vi lever, men har ni lust far ni garna satta in ett bidrag ;P Haha nej skamt o sidor men det ar valdigt dyrt som sagt.
Vi har problem med att sova lange har, vaknar vid 6 varje morgon och kan inte sova, nackdelen ar att vi sedan ar jattetrotta pa kvallen o somnar alldeles for tidigt... Ska forsoka fa andring pa detta ikvall! :)
Idag ska vi lamna bondi beach och bege oss in mot centrala Sydney till ett hostel som heter chilli blue backpackers,  Vi ska kolla in operahuset m.m. :)
Vi har upptackt en del nya saker, bl.a. sa har Jag (Helen) upptackt att min regnjacka inte ar nagon rengjacka utan bara en vanlig jacka, da den inte ar vattentat! en annan sak ar att vi kommer uppskatta manga smasaker hemma som exempelvis diskborsten och kylskapet. Har diskar man med svinto! Det ar tur att vi har gratis vatten da vi tvattar kladerna nar vi duschar, ocksa nagot vi aldrig gjort innan ;)
det felsta av oss har brant oss och fatt farg och med "de flesta" menar jag alla utom jag, men det var ju inget ovantat da jag inte har nagot pegment... Men skont nar det gar bra for andra ;)
Nu ska vi ut pa en morgonpromenix vid stranden, kopa lite dyr frukost och sedan packa vaskorna och checka ut :)

Ha de gott alla! Ps. Bilder kommer nar vi far battre internet :)

Kommentarer
Postat av: Josing

Helen du får äta mer morötter så kanske du kommer få färg en vacker dag...

2012-01-24 @ 16:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...