Imorgon åker vi!

2012-01-18 - 11:50:20 / Martina
Imorgon flyger vi iväg till Australien och jag har så jäkla mycket att göra tills dess men jag vet verkligen inte vart jag ska börja någonstans.. Känner mig sjukt stressad över allt som måste fixas men samtidigt så orkar jag verkligen inte bry mig. haha! Jag får nog helt enkelt skylla mig själv eftersom jag som vanligt är ute i sista sekund..

Inatt vaknade jag upp och kom på att jag faktiskt inte kommer sova i min egna sköna säng på ett jäkla bra tag. Det är nog faktiskt den jag kommer sakna mest av allt här hemma. en säng...

MEN vi åker somsagt imorgon!! fyfaN va sjukt

Kommentarer
Postat av: Martina Sjöberg

Hej!

Hoppas att resan har gått bra och att ni har något boende för natten.... :)



Kramar Martina <3 <3 <3

2012-01-20 @ 16:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...