Surfers paradise = ett paradis :))

2012-03-13 - 07:09:44 / Martina
Hejsan svejsan!
Tänkte bara svänga in här och visa er lite blandade bilder från surfers. :)) Jag ääälskar surfers, det är verkligen en stad som jag känner mig lite hemma i om man jämför med resten av städerna vi vart i under resan. Surfers har allt. Strand, shopping, uteliv m.m. Om jag hade bestämt mig för att stanna i australien en längre tid och jobba så hade det definitivt vart här.

Kolla på bilderna nedan. Vi kommer säkert lägga in mer bilder sen, men detta är en liten start iaf! :)




Stranden utanför vårt hostel. :))



En ny favoritbild. synd bara att den är tagen med min lilla kamera.. Men bygnaderna här i surfers är sjuka.


Shoppiiiiinnnggggg



favoritaffären!

hejdååå

Kommentarer
Postat av: Eva Johansson

Schyssta bilder!!

En liten kul detalj jag la märke till är Billabong-butiken ni besökte, den är med i "Blue Crush 1"

Onödigt vetande kanske men lite kul o ha stått på samma mark som några av världens största kändisar :)

Helen: Du får gärna tänka lite på din kära syster hemma i Vbg när du besöker surfbutikerna där nere... :p

2012-03-16 @ 16:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...