Hmmm...

2012-03-12 - 12:49:34 / Helen
Helen här... Måste göra ett inlägg men vet inte riktigt vad jag ska blogga om då de andra två fruntimmerna sprutat ut inlägg om våra senaste äventyr! Men jag kan ju berätta lite om våran utgång i lördags. Vi köpte biljetter till en partytour som dom har här i surfers. Man går i grupp, runt 150 pers, till 5 olika ställen och dom bjuder på drinkar m.m. på varje ställe! Så vi började kvällen redan klockan 5 och gick till bowlinghallen, som var det första stället, kommer dit och ska visa mitt leg. Martina och Sandra hade sina körkort med sig men jag tänkte att jag tar mitt gamla id-kort, eftersom det inte skulle göra så mycket om jag tappade det... Men självklart så funkade inte det kortet, utan vakten tyckte att vi skulle gå typ en halv mil tillbaka till hotellet bara för att hämta ett annat id-kort som innehåller exakt samma info...Rolig kille! Eller inte... Men jag hade ändå ont i fötterna av mina skor så passade på att byta till min nya flipflops istället, så bra kvalité på dom btw! gick sönder första gången jag använde dom... Sedan gick vi vidare och kvällen fortsatte på de andra 4 klubbarna :) Träffade två trevliga svenska tjejer när vi var på en sjukt fin toalett! Kristallkronor i taket och gulddörrar m.m. Kändes som att vi var på toa hos kungen! Kvällen var iaf mycket lyckad och tre lite onyktra och mycket sömniga tjejer somnade så gott så! :)

Här kommer lite bilder som Martina och Sandra antagligen inte vill att jag lägger upp men äsch här kommer dom ändå ;)















Sandra & Martina på den finfina toaletten!


Sandra i soffan på den finfina toaletten!







Det få räcka för denna gången! ha det gött :))

Kommentarer
Postat av: Annette Johansson

Så mycket Ni får uppleva! Härliga bilder och vad roligt Ni verkar ha. Passa på och njut så tar Ni underbara minnen med Er hem. Ha de bra vi hörs. En STOR KRAM till Er alla tre från Helen`s mamma

2012-03-12 @ 17:34:44
Postat av: cissi

hej vilka härliga bruna tjejer ni är. det hade varit roligt att få se några kort från när ni var och dyk bland coralreven.

2012-03-13 @ 06:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...