hevery bay #2

2012-03-12 - 10:08:10 / Martina
hejjjjjjj. martina här. Eftersom min pappa klagar på att vi uppdaterar för lite så ska jag uppdatera nu, hoppas på att få lite hjälp av dom där andra två också :) Så nu tänkte jag bara slänga ihop en massa inlägg så att ni har nått att läsa/titta på. Mestadels titta på eftersom jag inte gillar att skriva så mycket.

Här kommer lite bilder från helens kamera, och ja, hon tar faktiskt också bilder under denna resan, hon lägger bara inte upp dom på facebook som jag och sandra gör. Men nu har jag fått tag i några av hennes bilder som jag tänkte dela med mig av. Ut först är några ifrån hervey Bay.


Vi på katamaranen som vi åkte ut med en dag. :)


Helen och sandra har lite problem med sängarna här i aussie. Dom kan inte sitta upp rakt i under sängarna för att dom är för låga. Jag själv har dock inga problem med detta då jag är lite kortare ;)

.9
Jag och sandra utanför hostelet i hervey :)


En bil som tar oss från bussen till hostelet :)


Jag och sandra igen, i väntan på att bli körda till greyhound bussen :)

sådärja, där fick ni se lite random bilder från hervey nu då :)

Första av jag vet inte hur många inlägg klara nu då. Hörs snart :)

Kommentarer
Postat av: Mats Elgstrand

hejsan,

så där ja vad trevligt att både se er på bild och får en lite känsla av vad ni gör, ni verkar ju ha det ganska bra tycker jag.

2012-03-12 @ 15:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...