Hej alla glada

2012-01-30 - 11:44:56 / Martina

Nu var det ett tag sen vi bloggade har inne. Vi befinner oss just nu i Perth.

Det har hant ratt mycket sen vi kom hit faktiskt. Forsta dagen drog vi till stranden, sen natten dar sa vaknade jag (martina) och behovde ga pa toa pa natten, men nar jag kom ut i var korridor sa stod de poliser dar och stoppade mig. En av dom berattade att jag inte far ga pa toa for da far jag inte ga in i rummet igen eftersom det tydligen var en brottsplats i ett av rummen.. Knivigt lage tyckte jag da jag var sjuuuukt kissenodig.. haha. Men jag gick och la mig igen. Sen pa morgonen nar vi vaknade sa fick vi reda pa att nagon dott/blivit mordad i ett av rummen brevid.. kandes sadar nar vi hade 3 natter till bokade och betalda pa samma stalle (dock en annan korridor).

Idag har vi vart pa ett zoo som heter Wildlife Park eller natt dar vi klappade kangurus, koala bjornar och kollade pa krokodiler, asnor och t.o.m marsvin.. haha. Bilder pa djuren kommer nagon annan dag da dom ligger pa min stora kamera.

bilder funkar inte att llagga upp.... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...