Bondi Beach

2012-01-24 - 23:09:55 / Martina
Har kommer en liten sen uppdatering om bondi beach som vi spenderade vara forsta 3 dagar pa. Mycket fint stalle. Jag personligen alskade det stallet mer an Kings Cross som vi ar pa nu, eftersom jag gillar strandlivet battre an stadslivet. Jag ar verkligen ingen stadsmanniska kanner jag nu ;).

Men som sagt, vi bodde pa ett hostel som hette "Noah's backpackers". Det var bra, valdigt stort och manga unga manniskor som bodde dar. Mycket svenskar ocksa.


Dedar bla ar vart hostel. javligt jobbig backe uppfor fran stranden..................................


Utsikt over Bondi Beach.


Mer utsikt :)\

Nu funkade de inte att ladda upp mer bilder. + att dessa bilder som ar uppe an sa lange pa var vackra blogg ar bara sandras. Sa det kommer nog mer bilder fran min kamera (som ar jatte dalig om man jamfor med sandras.. ar avundsjuk som ett litet barn................). Nu ska vi dra ut pa Sydneys gator. Ha det sa bra hemma i snon. Jag langtar inte alls hem. Kanske mojligtvis till min sang och mat men inte annars. PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna Åkerberg

Fina bilder! :) Jag vet såklart att ni saknar mig men det behöver ni inte skriva;)!! Hoppas ni har det grymt! :) Saknar er! <3

2012-01-25 @ 16:43:51
Postat av: kathrin larsson

säger som johanna!!!!! ÅH vad jag saknar er, hoppas ni har de tokbra tjejer, mycket festande? keep in touch! LOVE

2012-01-29 @ 14:43:15
Postat av: Erica Hallén

Hej tjejer! Vilka härliga bilder, längtar tillbaka sååå när jag ser dem.

Vet ni att jag bodde oxå på noahs när jag var i bondi beach?!?!?

Njut och ta hand er!



Kram

2012-02-20 @ 10:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...