Wildlife park

2012-02-19 - 03:54:30 / Martina
Battre sent an aldrig. Nu antligen har vi gratis internet pa vart hostel sa nu kan jag lagga upp mina djurparksbilder. Jag personligen tyckte val inte att det var sa jatte kul da jag vart pa djurparker dom tva senaste aren sa det racker. Men valdigt haftigt att fa se kanguru's iaf.
Vi blev avslappta av bussen ute vid vagen och skulle ga ca. 5 km till djurparken pa denna odevag. Lite orovackande nar vi sag dessa varningsskyltar ;)
pappegojja
Har ar dom. kangaroos. Dock valdigt lata och sloa nar vi sag dom..
linn klappar en albino
tjejerna kollar lite kangaroos
koala bjornar
Kamel
marsvin. ingen aning varfor dom har det pa detta zoo't. men men. haha
asnoor
och sist men inte minst. en STOR krokodil som sprang los!!!!! eller natt....
Det var allt. nu orkar jag inte ladda upp mer bilder.  Nu nar jag anda haller pa och skriver har sa ska jag forsoka gora ett nytt inlagg med lite andra bilder. hare gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...