Vi provar vara vingar till havs.

2012-02-11 - 11:27:46 / Sandra
Halloj, sandra vid tangenterna for att skriva mitt forsta inlagg pa resan ... heja mig ;)

For att varriera alla inlagg om vader och mat och hur dyrt det ar har tankte jag sammanfatta lite vad vi faktiskt angnar oss at :)

Och jag kan ju saga att Lancelin ar nastan som hemma i Frillesas, samma stank av tang iaf :P

Vi har provat pa sandbording i stora sanddynor liknade vara svenska fjallbackar men det fanns tyvarr ingen lift sa varje gang vi lyckats att aka ner fick man vackert borja trampa uppat mot toppen igen. Jag har nog aldrig kant sa mkt mjolksyra i benen nagonsin... men absolut kul att prova pa :)

Annars sa battrar vi pa varan branna och ligger och solar vid poolen stora delar av dagen. Men det kanns ju helt okej att bara ha semester oxa ;)


Lagger upp en bild pa oss efter en 2h suflektion, dar vi  lyckades overrosta radslan for hajar och faktiskt kom upp pa surfingbradan och surfade grasiost pa vagorna... haha. I farten lyckades vi aven astakomma flera blamarken, skrapsar och fick aven offra 2 linser i havet.... samt att vi nog svalde halva havet.... sa vi har nog tur om det finns kvar nagot att bada i imorgon ;)



Puss pa er dar hemma :)

Kommentarer
Postat av: cissi

Vilken underbar bild pa er alla

2012-02-12 @ 07:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...