Lancelin Sand Dunes

2012-02-19 - 04:25:36 / Martina
Hejssvejs igen!! Tva inlagg pa mindre an en halvtimme. inte daligt. eller huuur?? :)
Tankte att jag skulle lagga upp nagra bilder fran nar vi var och akte Sandboarding i Lancelin for en vecka sen ungefar :). Det var sjuukt svart tyckte jag iaf. dom andra klarade det battre an mig ;) men jag tror att jag tankte ratt taktiskt for det var inte kul alls att ga upp for backarna nar man val akt ner. Varfor finns det inte liftar dar undrar jag... ;)
Valdigt skont att det var molnigt nar vi akte hit, for det var sa varmt. Kan bara tanka mig hur varm all sand hade vart om solen hade stekt pa...
Vi akte dit med nagra killar fran hostelet. Akte i Toms bil. Jag hade turen som fick sitta upp, dom andra lag i hans sang dar bak. Fick kanslan av att det inte var sa bekvamt for dom nar han korde i alla halor och sant ;)
Valdigt fina utsikter har.
Sandra "aker"..
linn aker ner
linn gar upp igen.... (lagg aven marke till Tom pa dessa tva bilder. han var sa lat sa han orkade inte stracka sig efter vattenflaskan (oversta bilden). han bara lag dar.)



helen kunde ocksa aka..

Jag sjalv satt mest ner och akte. gick ocksa bra :))) HEJDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...