Kings Park

2012-02-20 - 03:37:36 / Martina
Sista dagen pa vastkusten gick jag, sandra och helen till Kings park. En kille sa forsta dagen i perth (3 veckor sedan) att vi maste aka till kingspark och se utsikten bade pa dagen och kvallen. Har vi tagit tag i detta under dessa tre veckor? Neeeeeee... men nu, sista dagen (sista timmarna) i perth sa gick vi dit. Forst trodde vi att vi var vilse, men sen hittade vi nagra trappor, som visade sig vara hundra trappor i 70 grader lutning lite langre upp som tog oss till fina Kings Park. Jag kan ju saga sahar, vi ligger inte pa latsidan har i detta landet. ;)

Men iaf. Kings Park hade en otrooolig utsikt, jatte fint verkligen. Synd dock att det ar sa svart att fanga saker pa bild.. Men har kommer nagra bilder som sandra tog med sin kamera (jag agerade in som fotograf ibland ocksa eftersom jag fortfarande ar valdigt avundsjuk pa hennes kamera.. haha).
fin utsikt over perth city :)
sadar ja! Nu ville inte datorn sammarbeta med mig natt mer sa nu far det racka med bilder for denna gang :)
ps. nu har vi skrivit 4 inlagg pa tva dagar och inga kommentarer vi ser. Fy skams! :)

Kommentarer
Postat av: Mats Elgstrand

Hejsan på er,

visst är det dåligt att vi inte kommenterar men.... det har ju faktiskt varit ett tag sedan det var något att kommentera!!

Jättefina bilder och ni ser ju fantastiskt bruna och fina ut tycker jag. Ser fram emot nästa inlägg från er.

2012-02-20 @ 13:41:59
Postat av: Eva Johansson

Oj Helen, vad e det jag ser, brunbränd, har du ärvt pigment iaf... :P

2012-02-20 @ 21:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...