Hejsvejs i lingonskogen!

2012-02-07 - 13:20:14 / Helen
Helen har... Tankte att det kanske var dags med en liten uppdatering! Nu ar vi i Lancelin, norr om Perth, ett mycket trevligt stalle ma jag saga! Vi har poooool :D Hostellet ar toppentoppen, frasht o fint med hangmattor direkt utanfor rummet. Vi ser manga rumpor har i Australien, forst en vid tunnelbanan i Sydney o nu annu en idag nar jag skulle kliva ner i poolen, att folk inte kan tacka sina stjartar... Maten ar annu dyrare har, yey! Men nudlar smakar fint det ocksa ;) Pa lordag ska vi prova pa surfing, hur detta nu ska ga... Vi far se hur manga liter saltvatten vi lyckas svalja. Kanske det mattar lite ;) Idag sag jag en kille har pa hostellet som stekte pannkakor, jag tror aldrig att jag varit sa avundsjuk... Annars solar vi och badar, ligger i hangmattan, spoar surfkillarmna i volleyboll och bara har det gott, vi klagar inte! :))

Ha det gott! Peace out :)











Kommentarer
Postat av: Cissi

Lycka till med er surfing hoppas att ni får bra väder och jag hoppas på att få se härliga bilder.

2012-02-09 @ 21:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...