Movie world

2012-03-12 - 10:45:20 / Martina
Tredje inlägget!!
Här nedan kommer några bilder från Movie World som vi var vid för några dagar sedan här i surfers.. Vi köpte ett pass som gör att vi kan gå in på movie world, wet n wild och sea world hur mycket vi vll tills juni, dock åker vi ju hem snart, men värt ändå. Här på movie world var det berg & dalbanor och lite shower m.m. 

Jag och sandra åkte allt vi kunde men helen bangade.... men jag och sandra lurade upp henne i en bergbana ändå, som hette scooby doo scary house eller nått. hahah hennes skrik där var oslagbart i dom små backarna ;)

Sen gick vi på lite shower, en bilshow (gryyymt coolt), en 4d bio (sprutade vatten på oss, stolarna skakade m.m) och så nån parad liknande sak..

här kommer lite bilder :)


ingången eller nått....



roligaste bergbanan!!



en liten del av bilshowen..





ny favorit "dricka".. Kolsyrad isdricka av nått slag.. muuuuumsssss



Flume ride, sjukt cool uppbygnad. slår flumeride på liseberg i hästlängder :D


efter flumeride kunde man gå in i en sånhär sak. dock så var flumeride avstängt när vi väl skulle åka den så vi fick aldrig provat denna fantastiska sak...


nu tar min internet tid slut. håll tummarna på att dom andra två har planer på att göra lite inlägg till er ;) annars kommer mer inlägg imorgon när jag hämtar ut min gratis internet timme ;) ciaooooooooooooooooooooooooooo


Kommentarer
Postat av: Mats Elgstrand

ser ju ut att vara ett kul place!

2012-03-12 @ 16:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...